İtalyanca? Hastasıyız!

Çok fazla televizyon izleyen bir insan değilim. Reklam, dizi ve magazin muhabbetlerinden değil de gerçekten olan biten, “haber” olması gereken şeylerden habersiz kalmamak isteniyorsa özellikle uzak durmalı televizyondan. Lakin bazen siz izlemesenizde etrafınızdakilerin yapacak birşey bulamadığında eline kumandayı zaplamasını engelleyemiyorsunuz. Yaklaşık bir hafta önce Ayhan Sicimoğlu’nun “Renkler” programına denk geldim. Oturup uzun uzun sohbet etmek istiyorum, geyik yapalım, içip sıçmak istiyeceğiniz bir insan. Müthiş entelektüel, eğlenceli ve müzisyen kişilik kendisi.

İzlediğim bölümde Sicilya bölgesinde küçük bir kasabayı geziyordu. İtalyan kültürünü çok seven ve takip eden biri olarak izlemekten kendimi alamadım doğal olarak. Ve program bittiğinde kendimi Google ve Youtube’da İtalyanca nasıl öğrenilir araştırması yaparken buldum.

How to learn italian
Bu kanalın videoları oldukça hoşuma gitti. Ayrıca ertesi gün pratik yapabileceğim aynı zamanda da grammer bilgimi geliştirebileceğim bir Türkçe anlatımlı kitap aldım. Açıkçası bir fikrim olmasada çok ömerilenlerden bir tanesi olduğu için düşünmeden aldım ve çalışmaya başladım 🙂 Per adesso, tutto bene!

IMG_4631.JPG

Yorum bırakın